wtorek, 28 czerwca 2016

Od Rhysa CD. Asaki'ego

Gdy zobaczyłem, że ktoś wsypał środek nasenny do wina mojego więźnia, a on osuwa się na ziemię, uniosłem kącik ust w lekkim uśmiechu. Dokończyłem posiłek i kazałem służbie zanieść chłopaka do wolnych komnat dla członków dworu. Zanim to zrobili, zbliżyłem się do Asaki'ego szepnąłem mu do ucha:
- To za to, że narysowałeś śmierć, która umiera.
Przywołałem jednego z członków Dworu i nakazałem mu sprawić, by Asaki śnił - jednak żeby to był jego największy koszmar, naturalnie z udziałem cieni. Gdy mężczyzna to zrobił, skinąłem mu głową w podziękowaniu i odszedłem spokojnym krokiem w stronę swoich komnat. Po dwóch godzinach udałem się do Asaki'ego, który powinien się już budzić.
<Asaki? Na życzenie różne rodzaje tortur ;p >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz