poniedziałek, 11 lipca 2016

Od Sansity CD Rhysa

Uciekłam wzrokiem w bok.
-Ojca straciłam już dawno, teraz to tylko demon. Naprawdę nie chcę zabić kogoś bliskiego ale on już przepadł... Jeśli tego nie zrobię, zniszczy wszystkich a zacznie od tych, na których zależy mi najbardziej... Ale...
-Ale?- Mruknął nie puszczając mnie.
-To może być trudne. Nie chcę żeby inni cierpieli. Nie chcę nikogo stracić- szepnęłam wtulając się w niego lekko się trzęsąc. Dalej mówiłam już tylko z głową opartą czołem o jego klatkę piersiową.- To niej jest już mój ojciec, zginął lata temu. Boję się Rhys. Boję się, że nie uda się i odbierze każdego z osobna, kogo lubię. Boję się o brata, o przyjaciół. Ale najbardziej o ciebie. Dlatego nie chcę żebyś jechał. Nie wybaczę sobie jeśli on coś ci zrobi.

Rhys?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz