sobota, 9 lipca 2016

Od Akane C.D Rhysa

Rhys gdy tylko wypowiedział słowo "obiecuję" nie mogłam uwierzyć.
- Nigdy nie złamie obietnicy która ci dałam - Uśmiechnęłam po czym przytuliłam się do niego. A gdy przez chwilę nie patrzał się na mnie pocałowałam go w usta i oddaliłam się podbiegając do Księcia i towarzyszki Rhysa.
- Czy to był pocałunek? I to od samej ciebie? - Spytał się zaskoczony, a ja się uśmiechnęłam.
- Wydawało ci się - Zaśmiałam się. - Pójdziemy zajrzeć w jedno miejsce? Jest tutaj niedaleko. Jak wrócimy to ci pomogę w obowiązkach - Spojrzałam się proszącymi oczami zupełnie jak i Książe. - Wiesz będziesz jako jedyny któremu pokażę to miejsce. Nawet sam Książe nie wie o tym miejscu - Dodałam, chcąc go jakoś przekonać.

<Rhys?> Tobie zostawiam opis miejsca :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz