sobota, 9 lipca 2016

Aktualizacja #1

 Na dzień dzisiejszy CoD ma 15 dni. Zrobiłam aktualizację - bez tymczasowego usunięcia bloga, ale była.

Co się zmieniło?

- Czcionka daty posta, gdyż większa, która wcześniej była, wychodziła za pole;
- Nazwa strony ''Formularz'' na ''Rekrutacja';
- ''Informacje'' stały się ''Aktualnościami'', usunęłam stamtąd ''poprawki w formularzu'', ponieważ żadnych nie było i wyśrodkowałam tam tekst;
- Gadżet ''Archiwum bloga'' stało się po prostu ''Archiwum'', częstotliwośc archiwizowania zmieniłam z miesięcznego na dzienny;
- Gadżet ''Klikac'' zmieniło się na ''Armentum'' i wyśrodkowałam obrazek z top listy.
- Kolejnośc gadżetów w kolumnie;
- Kolejnośc stron.

Co nowego?

- Strona ''Towarzysze'' i ''Spam'';
- Licznik osób w ''Aktualnościach'';
- Nowy chat - xat - na dole bloga + regulamin chatu obok niego.

Podsumowując...

- CoD istnieje już 15 dni, z czego rozkłada się to na dwa miesiące, od 25 czerwca do dziś, tj. 9 lipca.
- Na blogu mamy 21 członków należących do obu Dworów, z czego 9 kobiet, 11 mężczyzn i 1 dziecko.
- Opublikowaliśmy razem 258 postów (ten jest 259), z czego najwięcej napisał Rhysand (70) - czyli ja buhaha, mam branie xdd. Najwięcej postów było 26 czerwca, bo aż 48, a najmniej 2 lipca - zaledwie 2 posty.
- Na Armentum zajmujemy 14 miejsce z 65 wszystkich. 

Mam nadzieję, że utrzymamy taką aktywnośc, a jeszcze bardziej liczę na to, że ją zwiększymy. Dziekuję wam za klikanie na banner Armentum, bo z czegoś to miejsce musimy miec c: Za niedługo pojawi się ankieta, co w niej będzie, to sami zobaczycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz