poniedziałek, 27 czerwca 2016

Od Sansity CD Asaki'ego

Asaki zgodził się na co się uśmiechnęłam. Poszliśmy tak dalej przez las co jakiś czas rozmawiając, ewentualnie wymieniając się uwagami. Po dłuższym czasie dotarliśmy do oddalającego się małego skupiska ludzi, którzy coś wykrzykiwali oburzeni. Ostatnia osoba wkurzona odchodziła od małego stolika. Kiedy podeszli bliżej, zobaczyli, że na nim leżał talerz z apetycznym daniem a kawałek dalej mała przenośna  mikrofalówka. Asaki oblizał wargi.
-Akurat głodny jestem- powiedział i sięgnął po talerz z jedzeniem, pewnie żeby je podgrzać. Co prawda, złapał talerz... ale go nie podniósł. Nawet nie drgnął, kiedy użył drugiej ręki i wręcz walczył z talerzem. Zlustrowałam stolik wzrokiem i zauważyłam małą kartkę, którą wzięłam do ręki. Kiedy ją przeczytałam, popłakałam się ze śmiechu.
-Co tobie tak wesoło?- Stęknął chłopak dalej mocując się z naczyniem. Pokazałam mu kartkę nie przestając się śmiać.
"Częstujcie się. 
PS. Talerz przyczepiony do stolika super klejem. Efekt zamarzł całkiem. Mikrofalówka jest zepsuta. "

-Ten kto to wymyślił, jest moim mistrzem trollingu- powiedziałam krztusząc się ze śmiechu.


Asaki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz