czwartek, 30 czerwca 2016

Od Akane CD Sansity

Sernik. Dobry pomysł. Znałam bardzo dobry przepis i miałam nadzieję, że dzięki temu przepisowi zdobędę jej kubki smakowe. Jak wyjęłam mąkę z szafy od razu chciałyśmy wziąć się za pieczenie, ale zabawa wygrała. Napis Sans był na swój sposób uroczy.
- No to co?! Bierzmy się do robienia sernika - uśmiechnęłam się. Zrobiłyśmy spód i masę po czym włożyłyśmy masę do piekarnika. Azula cały czas podjadała masę, a gdy dostała miskę do wylizania to zrobiła maślane oczy.
- Czas na dekorację - uśmiechnęłam się i zaczęłam ubijać śmietanę tak aby była sztywna i nadawała się na dekorację. Azula miała na nią chęć co można było zobaczyć po jej minie.
- Masz spróbuj! - podałam jej łyżkę, a ona zanurzyła ją w śmietanie. Gdy tylko wzięła na jej twarzy pojawił się ogromny uśmiech. Wyjęłam ciasto z piekarnika do ostudzenia, a my przygotowałyśmy rzeczy do dekoracji.
- Azula tu udekorujesz ciastka, które zrobiliśmy, a ja udekoruj ciasto, co ty na to? - chciałam, aby ten sernik był wyjątkowy i tylko dla niej.
- Nie ma sprawy - odpowiedziała z uśmiechem na twarzy. Podałam jej ciastka, a sama wzięłam ciasto.
- Azula proszę połowa rzeczy dla ciebie - podałam jej połowę dekoracji wraz ze śmietaną, która trochę podebrałam na palec i upaćkałam nos Azuli od niej. - Uroczo wyglądasz - uśmiechnęłam się tak samo jak ona. Zaczęliśmy dekorować ciasto i ciastka. Po dwudziestu minutach skończyłyśmy.
- Na trzy pokazujemy - powiedziała Sans, a ja przytaknęłam, ze się zgadzam.
- Raz...Dwa...Trzy - odliczyłyśmy razem z niedoczekiwaniem.
- To moje dzieło! - powiedziałyśmy razem.


Miałam nadzieję, że lubiła truskawki i jagody, a listki mięty i kawałek czekolady nie będą jej przeszkadzały.

<Sans?> Mam nadzieję, że się spodoba i będzie smakowało ci ciasto. No i czekam na twoje ciastka ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz