czwartek, 30 czerwca 2016

Od Feyry CD. Michael'a

- Żyć. Przestrzegać zasad i cieszyć się życiem na Dworze. - uśmiechnęłam się. - Chodź za mną.
Poszliśmy leśną dróżką a po chwili znaleźliśmy się w jednym z moich ogrodów. Ten akurat był różany. Poprowadziłam Michael'a przez ścieżki, aż znaleźliśmy się na placu przed zamkiem. W międzyczasie dołączyła do mnie moja straż, kłaniając mi się. Przywołałam służkę, która zjawiła się przede mną po kilkunastu sekundach.
- Weź Michael'a do jakiś komnat dla członków mojego Dworu. Dajcie mu co tam będzie chciał. - powiedziałam do niej, gdy dygnęła przede mną.
Odwróciłam się do Michael'a.
- W twoich komnatach będzie czekał na ciebie informator, który wyjaśni ci zasady i wytłumaczy to i owo o Dworze Dnia. A teraz wybacz, obowiązki wzywają. - skinęłam mu głową na pożegnanie i odeszłam, a w ślad za mną podążyła straż.
<Michael?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz