czwartek, 30 czerwca 2016

Od Rhysa CD. Akane

- Mówiłam ci żebyś nie patrzał na mnie! - zakryła mi znowu oczy.
- Moja droga, sama cały czas na mnie zerkasz. - skwitowałem i zaśmiałem się.
Wyczułem, jak Akane się czerwieni. Delikatnie ująłem jej nadgarstki i z zamkniętymi oczami złożyłem na nich pocałunki. Potem ponownie przyłożyłem jej dłonie do moich oczu. Po kilkunastu sekundach nie wytrzymałem i odezwałem się łagodnym głosem:
- Dlaczego to robisz?
Akane nie odpowiedziała, tylko zachichotała:
- Masz doprawdy anielską cierpliwość, Rhys. - zaakcentowała słowo ''anielską''.
Przyłączyłem się do jej śmiechu.
- Coraz bardziej mnie intrygujesz, wiesz? - szepnąłem.
Nie czekając na odpowiedź, dalej z zamkniętymi oczyma, przyciągnąłem ją do siebie i objąłem ramionami.
<Akane?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz