poniedziałek, 27 czerwca 2016

Od Sansity CD Akane

Popatrzyłam się na fotografię. Gdyby nie to, że powiedziała, że jest straszy od niej to bym osobiście strzelała, że są bliźniętami. Zaskoczenie całkiem nie małe.
-Duże podobieństwo jest między wami- stwierdziłam oddając jej zdjęcie.
-A jak z wami?- Zapytała się zaciekawiona Akane. Wzruszyłam ramionami.
-Diametralnie się obecnie różnimy. Jeszcze parę lat temu, byliśmy chociaż trochę podobni. Zobacz sobie to zdjęcie, miałam wtedy 13 lat a on 12- wyjęłam ostrożnie zdjęcie i pokazałam jej. Patrzyła się zaskoczona to na nie to na mnie.
-Wyglądasz tu...
-Na chłopaka? Owszem, od tamtego momentu akurat zaczęłam zapuszczać włosy bo w tamtym okresie często mylili moją płeć- roześmiałam się. Oddała starą fotografię, za co w zamian dostała nowszą.- Tu masz obecny wygląd mojego brata, wariat dostał w hormonach wzrostu takiego kopa, że ledwo mu sięgam do ramion.
Dziewczyna zrobiła wielkie oczy po czym wypluła wodę, którą akurat miała w ustach. Zakryłam dłonią buzię aby się nie roześmiać.
-Przyznaj sama, że teraz za nic siebie nie przypominamy.

Akane? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz