piątek, 26 sierpnia 2016

Od Hadesa CD Mortem

Podszedłem do łóżka na którym leżała Mortem i odgarnąłem dziewczynie włosy za ucho.
- Cos nie tak? - spytałem i przekrzywiłem głowę patrząc na nią.
- Nnie... A mmoże... Sama nie wwiem... - wyjąkała.
Westchnąłem i spuściłem wzrok. Wszedłem w jej sen, bo mogłem i chciałem. Dzięki jednej z mojej mocy potrafiłem kontrolować i ''czytać'' czyjeś sny. Tak też było i w tym przypadku.
- Wybacz. - wyszeptałem i przełknąłem z trudem ślinę. - Nie powinienem był tego robić.
- Czego? - zapytała Mortem.
- Interweniować w twoje sny.
- To byleś ty? Ty to zrobiłeś?
- Tak. Po twoim zaśnięciu zostałem chwilę w twej komnacie. - wyjaśniłem cichym głosem. - Potrafię odczytywać myśli senne... No, sny. Zrobiłem to. I dowiedziałem się, że we śnie masz zamiar zabić swoich rodziców. Nie chciałem, żeby to tego doszło, mimo tego, że pewnie wiele razy taka sytuacja zaistniała. Postanowiłem zmienić przebieg twojego snu... Co zrobiłem. - westchnąłem ponownie i podniosłem na dziewczynę wzrok. - Wybacz mi, Mortem.
<Mortem?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz